• Doprava a poštovné


Přepravní společnost Geis nebo PPL po celé ČR - od 89 Kč vč DPH

Zboží Vám bude doručeno následující pracovní den po potvrzení odeslání objednávky. V den expedování zásilky budete kontaktováni řidičem přepravní společnosti pro upřesnění času doručení. Balíky jsou doručovány v pracovní dny mezi 9:00-18:00. Tabulky s cenami slouží pouze pro Vaší rychlou orientaci. Přesná částka dopravného se Vám zobrazí v nákupním košíku ještě před potvrzením objednávky.
Maximální délka standardního balíku je 200 cm (nejdelší strana) a zároveň součet obvodu a délky zásilky max. 300 cm.

 

PPL nebo GEIS po celé ČR Dopravné Dobírka
Do 30 kg - standardní balík do 200 cm 89,- 29,-
31 - 50 kg nebo nad 200 cm 149,- 29,-
51 - 100 kg 369,- 29,-
101 - 200 kg 569,- 29,-
201 - 500 kg 769,- 29,-
nad 500 kg 969,- 29,-

 


Přepravní službou na Slovensko - od 190 Kč vč DPH
V den expedování zásilky budete kontaktováni řidičem přepravní společnosti pro upřesnění času doručení.
Balíky jsou doručovány pouze v pracovní dny.

 

Přepravní službou na Slovensko Dopravné Dobírka
Do 10 kg - standardní balík do 200 cm 190,- 0,-
11 - 30 kg - standardní balík do 200 cm 290,- 0,-
31 - 50 kg nebo nad 200 cm 490,- 0,-
51 - 100 kg 790,- 0,-
101 - 200 kg 990,- 0,-
201 - 500 kg 1200,- 0,-
nad 500 kg 1400,- 0,-

 


 

 


Česká pošta / Balík do ruky - 150 Kč vč DPH
V den doručování budete informováni SMS zprávou. Balíky jsou doručovány v pracovní dny, v běžné doručovací době, kterou Česká pošta nabízí v dané lokalitě. Limity pro odeslání prostřednictvím pošty jsou 50kg, max. 240 cm, součet všech tří rozměrů max. 300 cm

 
Česká pošta Dopravné Dobírka
Do 50 kg - standardní balík do 240 cm 150,- 29,-



Osobní rozvoz firemními vozy Peddy
Po domluvě Vám zboží odvezeme služebním vozem. Cena za dopravu je individuální, v závislosti na hmotnosti zboží a adresy doručení.



Osobní odběr na naší prodejně v Litvínově - Zdarma
Pokud máte rádi osobní jednání, rádi Vás na naší pobočce uvítáme. Jakmile bude zboží připraveno k vyzvednutí, budete informováni prostřednictvím telefonu nebo emailem. Otevřeno máme denně od 7 - 17hod, v sobotu od 8-12hod.

 

Způsob úhrady

Hotově při převzetí zboží (dobírkou)
Zboží zaplatíte až při jeho dodání přímo doručiteli (PPL, Geis, Česká pošta, případně jiný přepravce). Prosíme zákazníky, kteří si zvolí tuto variantu platby, aby si připravili potřebný obnos. Dopravce nemusí mít drobné nazpět. Pokud zvolíte platbu na splátky, předem na účet nebo prostřednictvím služby mPeníze, nebude Vám účtována částka 29 Kč za dobírku.

Bankovním převodem

Zvolíte-li způsob úhrady zboží bankovním převodem, bude Vám zboží odesláno na uvedenou adresu ihned po připsání finančních prostředků na náš účet. Při platbě bankovním převodem zašlete prosím příslušnou částku na účet vedený u FIO banky. Posíláte-li peníze z jiných finančních ústavů, počítejte s tím, že platba bude připsána na náš účet se zpožděním.
Číslo účtu pro platbu v CZK 2800311578/2010
Bankovní spojení v EUR: CZ1520100000002500342241/ FIOBCZPP
FIO Banka.
Při platbě předem na účet v EUR vyčkejte na zaslání zálohové faktury!
 

V hotovosti na prodejně
Platba v hotovosti při osobním převzetí v naší prodejně v Litvínově. Budete-li na prodejně platit platební kartou, bude Vám účtován poplatek 3% z hodnoty objednávky. Před zaplacením budete prodejcem předem upozorněni.

Na fakturu
Pro naše stálé zákazníky z řad firem a státních institucí nabízíme možnost platby na fakturu.
Při nákupu na fakturu předem kontaktuje našeho obchodního zástupce pro upřesnění obch. podmínek.
Naše společnost si vyhrazuje právo na neposkytnutí možnosti platby na fakturu a vyžádat si platbu předem na zálohovou fakturu nebo na dobírku.

mPeníze
Zákazník může jako formu úhrady zvolit platbu pomocí plateního systému mPeníze, výhodou tohoto systému je bezpečnost, nemusíte poskytovat důvěrné údaje o své platební kartě, platba probíhá přes internetové bankovnictví mBank a je nutné ji potvrdit SMS. Po dokončení objednávky budete přesměrováni na stránky mPeníze k dokončení platby. Pokud je objednávka prodejcem či zákazníkem zrušena (stornována), uhrazená částka Vám bude vrácena max. do 14 pracovních dnů. Prosíme o uvedení Vašeho bankovního spojení, aby nedošlo ke zbytečným komplikacím spojené s vrácením platby. Bližší Informace o mPeníze.

Nákup na splátky - Essox
Zákazník může jako formu úhrady zvolit nákup na splátky. Splátkový prodej zajišťujeme pro zákazníky formou spotřebitelského úvěru společností Essox s.r.o. Celý proces vyřízení žádosti o úvěr je velmi rychlý a nekomplikovaný. Pro bližší informace nás kontaktujte na infolince 476 111 101. Rádi Vám s výběrem splátkového kalendáře poradíme. Po dokončení objednávky budete přesměrováni na stránky Essox pro zažádání o úvěr.

Termín dodání

Pokud zboží na našem skladě v Litvínově a není rezervováno pro jiného zákazníka, odešleme zboží ještě v den objednání, objednávku je ale potřeba uskutečnit nejpozději do 13hod. Následující den Vám bude balík doručen přepravní společností, o čemž budete předem informován prostřednictvím emailu nebo sms. Pokud zboží nebude v den objednání k dispozici (bude vyprodáno, rezervováno apod.), zajistíme a odešleme Vám ho ihned po dodání zboží na náš sklad. V takovém případě Vás ihned kontaktujeme a sdělíme přesný termín dodání, případně Vám doporučíme vhodnou alternativu. Internetový obchod neručí za aktuálnost skladové dostupnosti, sklady jsou průběžně aktualizované, v závislosti na stavu extérních skladů dodavatelů. Pro nepřesnější informaci o aktuálnosti skladové dostupnosti doporučujeme kontaktovat naší infolinku, případně napsat na email info@peddy.cz.. Dodací lhůta může být přiměřeně k okolnostem prodloužena, jestliže je zpoždění způsobeno vyšší mocí nebo okolnostmi nezaviněnými prodávajícím.

Převzetí zboží

Zákazník nebo příjemce zboží má povinnost překontrolovat neporušenost obalu a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Zákazník by měl ve svém vlastním zájmu překontrolovat správnost dodaného zboží a v případě nesrovnalostí převzetí zásilky sepsat s řidičem protokol o porušenosti balíku. V opačném případě se vystavuje nebezpečí zbytečných průtahu při řešení případného problému. V případě zjištění poškození či jiné nesrovnalosti po převzetí zásilky je zákazník povinen neprodleně kontaktovat provozovatele prodejny.